onsdag den 19. november 2008

Søndag var det pizzadag. Vi hyggede os vældigt med at putte fyld på pizzaen ... og for Emils vedkommende primært i munden. Det ER bare svært at stå for revet ost, cocktailpølser og pepperoni.



Emil syntes, det smagte herligt!



Ungerne har også i løbet af ugen udviklet en skibsleg, der blandt andet inkluderer en vasketøjsbalje. Godt, at der stort set altid er sådan en i sving her.



Alfred poserer i sine nye skibukser. Han har valgt et griselook ... og det er muligvis den lille tosse ved siden af, som stjæler billedet lidt.

Alfreds flyverdragt måtte vaskes i går, så han gik i børnehave i skibukser og jakke i dag og følte sig tydeligvis som en rigtig stor dreng. Herligt!





Drengene genopdagede glæden ved majs i dag, mens de ventede på aftensmaden. De valgte at stå nok så søde side om side på en skammel i køkkenet og gumle majs fra hver sin skål. Eller, Alfred spiste meget intenst, mens Emil mere eksperimenterede med at hælde dem ned i komfuret.



Alfred sneg sig til at låne det allerhelligste i dag, Papas ukulele. Det er MAJET forbudt! Men han var helt forsigtig og meget, meget lykkelig, mens han sad i sofaen og spillede og sang en godnatsang for os. Den dreng er simpelthen så glad for musik.








Mens jeg ryddede op efter aftensmaden, byggede Alfred stuen om til en forhindringsbane. Da han var klar, blev jeg kaldt ind, så jeg kunne se show. Bemærk, at Emil lige pakker noget avispapir ud i baggrunden.




3 kommentarer:

Thomas sagde ...

Så er der ikke så meget syge-skidt, men istedet hvad der ligner en rigtig god og sjov dag. Jeg vil hjem og bygge mig en lasagne - og måske en forhindringsbane!!

Jacob sagde ...

Nuij, jeg får helt tårer i øjnene.
Sikke en sød familie jeg har!

Katrine sagde ...

Ja, for pokker! Vidste du ikke det? Og lige nu har 2/3 af familien taget sig en ordentlig skraber og er i den anledning ved lidt bedre mod.