tirsdag den 18. november 2008

Så er der tid til en lille update.

Er i Cambodia nu, men det bliver kun med lidt billeder fra Thailand.



Ankom lørdag, kongens søster døde for et år siden (da vi sidst var her) og nu var det så tid til at kremere hende.
Alle var klædt i sort og vandrede hen for at vise den sidste respekt.



Tog ud på Chatuchak (Weekend market) for at kigge efter gode sager, kom forbi legepladsen hvor vi jollede rundt sidste år og blev helt sørgelig over at min familie ikke var med.

Fik trasket en brøkdel de ufattelig mange smalle gange tynde, dog uden at finde lige det jeg ledte efter.
Det vil sige at jeg kastede mit blik på et fint ur som jeg ikke kunne slippe.



En ordentlig herrekrydder, nu mangler jeg så bare at gro en underarm der kan matche hinkestenen.

Poon kom og joinede mig, shoppede lidt sammen og da det blev aften fik vi os en øl i et kaffekrus da det jo var national mourning day. Det betyder at man skal skamme sig lidt mens man drikker af sin øl og kigger ned.
Vi tog på en af de gode gamle restauranter ved floden med udsigt til den smukke bro og fik et herligt måltid.



Nams



Så var det tid til at komme hjemover og hoppe i kassen, godt skeløjet efter en lang tur og 1½ time søvn på 36 timer.

Fik spist frokost med Nic dagen efter og så afsted til Cambodia, mere herom senere.

Cheers
/J


1 kommentar:

Katrine sagde ...

Håhr, jeg er misundelig!