lørdag den 8. november 2008

Den korte update

Den korte update fra i går aftes:
  • - Emil kastede op
  • - jeg fiksede barn, sengetøj og gulv
  • - jeg kastede op
  • - jeg gik i seng
  • - Alfred kaldte tre gange med en halv times mellemrum, fordi han var tørstig. Han drak et meget stort glas vand alle tre gange. Tak, pizza.
  • - Emil vågnede to gange og var tørstig og drak en masse vand. Tak, opkast.
  • - Emil vågnede i tide og utide og hylede over det ene og det andet, som jeg ikke kunne gøre noget ved.
  • - Endelig sænkede freden sig så ...
  • - Vi vågnede tidligt ved at Emil leverede en stor, gusten mudderble. Jeg havde dækket af med håndklæder i hovedenden af sengen, fordi jeg forventede, han ville kaste op. Men nej, ny strategi. Og hverken ble eller nattøj kunne holde, så det var tidligt op og skifte totalt lorteindsmurt og ulykkeligt barn med mavepine og så skylle nattøj og sengetøj igenigen.
  • - men ellers har vi haft en fin og fredelig dag. Jeg kommer muligvis i tanker om noget interessant at skrive om den senere.

2 kommentarer:

Thomas sagde ...

Aj aj aj det lyder styggegrummerligt!! Håber du har lidt hjælp fra venner og familie i nærheden.

God bedring til jer alle sammen :D

Katrine sagde ...

Tak. Og nej, det er desværre som regel så smitsomt, sådan noget, så ingen tør at komme i nærheden af os. ;)