mandag den 16. februar 2009

Øhm ...

Ja, jeg glemte så at skrive noget om det med sne i forrige indlæg. Men altså: I morges lå der så meget sne, at ungerne kunne køre på bobslæde til vuggestue. Da vi stod der, fik jeg det helt skidt ved tanken om, at sneen sikkert snart var væk igen, og at vi ikke skulle nå ud at lege i den, så Alfred og jeg slog lige et smut omkring Øregårdsparken med kælken inden vi ramte børnehaven. Det var vildt hyggeligt og sikkert god motion at okse rundt med 17-18 kilo barn på sådan en kælk.

Jeg havde glemt, at jeg skulle til møde i Gladsaxe her i eftermiddag, så jeg fik lige en dejlig snefyldt cykeltur oven i hatten. Skal man dømme efter tilstanden på Alfreds støvler og overtøj, havde han også leget en hel del i sne i børnehaven. Vi hentede Emil i vuggeren og tog også lige nogle runder med bobslæden på deres legeplads, hvor sneen stadig var fin, selvom den var smeltet ret grundigt mange andre steder.

- og så lige hjem og lege lidt mere i sneen i gården. Fik jeg nævnt, at jeg er ret pjattet med sne? :D

3 kommentarer:

Lisa sagde ...

Sne er fantastisk!

Thomas sagde ...

Nøøøj, hvordan er det nu det der sne ser ud??

Mikkel Gram-Hansen sagde ...

Æhh sne siger i?
Jeg er så til gengæld blevet let solskoldet i dag, men sådan er der jo så meget.