søndag den 26. juli 2009

Flødeboller og ferie

I går var jeg på polterabend for min søde kollega og veninde Astrid. Det var superhyggeligt - og vi lavede bl.a. demme her:





Bagefter var Jacob og jeg i Tisvildeleje og spise og se KanonHalløj (sommerrevy med Mette Horn og Torben Steno). Jacob blev hængende deroppe til musik og fest på Bistroen, mens jeg tog toget hjem og afløste den søde svigermor, som passede rollingerne.

Dagen derpå nusser vi bare rundt herhjemme og venter på, at Jacob kommer hjem igen. Ungerne er i gang med at sejle på ferie. De har fyldt båden med dyner, puder, bøger og andre nødvendigheder, så de må sidde på toppen af læsset og styre og læse kort.



... og nej, i virkeligheden har vi ikke ferie. Suk.

5 kommentarer:

Lisa sagde ...

Søde unger <3

Katrine sagde ...

Og flødeboller, ing? :D

Lisa sagde ...

Jo, uTROligt lækkert udseende flødeboller. Jeg vil også have en polterabend, hvis man sådan får flødeboller...

Mikkel Gram-Hansen sagde ...

os mig !

Mikkel Gram-Hansen sagde ...

ret skuffende at der ikke er en blog om jeres tur ud for at ser stedfars fætter endnu !! ;)