torsdag den 23. juli 2009

Vægelsind, ha!

Gå hjem og vug! Jeg har netop i dette øjeblik trykket på den store, grønne "BETAL"-knap og har købt flybilletter til Bangkok den 30. oktober og hjem igen den 12. april. Huuuuuu!

Vi har ellers været mange overvejelser igennem og var endt med nogle dyrere billetter, fordi de billige, vi havde fundet, ikke kunne bookes online. Men ha, jeg snød systemet og fik dem alligevel. Nøj, hvor har jeg også indtastet fødselsdatoer i bestillingsformularer mange gange nu ...

8 kommentarer:

Marianne sagde ...

Yey - tillykke med beslutsomheden! SÅ længe I stadig kommer til Kamala til jul, altså.
Vil i øvrigt anbefale jer jetstar.com som alternativ til Air Asia hvis I skal finde billige flyrejser rundtom i Asien. De flyver iøvrigt også til Sydney, for 3500kr (retur!), men det er måske liiige lidt udenfor jeres rute.

Mikkel Gram-Hansen sagde ...

Awriiight !
Jeg reder op i gæsteværelset med det samme ;)

Katrine sagde ...

Tak for tippet. Det må vi lige tjekke. Vi har ellers undersøgt det, og hvis vi køber Air Asia-billetter til og fra Vietnam og fra Bali til Bangkok nu, er de meget billige. Men Jetstar må da lige ind i kampen også.

Jacob er faktisk blevet tilbudt noget arbejde i New Zealand, mens vi er af sted, så det er ikke umuligt, at en billet til fx Sydney kunne blive aktuel. :D

Katrine sagde ...

Ach, Marianne, jeg har helt glemt at svare på din mail om bordet, jo! Vi skal nok komme og hente det.

Det var i øvrigt Kilroy-billetter med KLM/China Airlines (Taiwan-baseret, IKKE det samme som det nationale Air China!) vi endte med. De kostede godt 18.000 for os alle fire. Altså bare så du ved det, hvis du ikke har købt endnu.

Lisa sagde ...

Nøj, så kunne den jo godt pakke sig!

Marianne sagde ...

Det lyder da slet ikke galt. Selv har jeg snuppet en anti-fleksibel direktebillet kbh-bkk og retur med SAS til lidt over 6000. Så kan Mikkel og jeg endda komme hjem med det samme fly i juni.
I siger bare når i vil komme efter bord osv., jeg bor stort set på uni, så det skal nok lige aftales lidt på forhånd.

Thomas sagde ...

Yes! Sådan, så osse din e-mail - så er der super oplevelses relax sjov sol eventyr i ca. 5½ måneder? Super :D

Glæder mig til at se jer alle i DK om nogle dage!

Anonym sagde ...

Men hov! I skal simpelthen på en laaaang rejse? Hvor spændende og vildt og modigt. Og lige jer. Og fantastisk det der med at give vægelsindet sparket. Jeg kender det selv, fra når jeg bestiller pizza ;-D. Skal man vælge den med kød eller den med grønt? Med eller uden hvidløg? Uhhh, hvor kan det være svært, og så bliver man bare SÅ stolt og glad, når man tager en rask beslutning. Eller du ved. Jeg oplever i hvert fald ikke rigtigt noget vildere her ovre i barslen.