torsdag den 16. juli 2009

Cykelstyrt

Jacob kom forbi mit arbejde sammen med ungerne og havde is med. Superhyggeligt.

10 minutter senere ringede han så, at Alfred var væltet på cyklen på vej hjem. Det var ikke alvorligt, men han havde slået sig og var meget ked af det og gået totalt i baglås. Så jeg kørte af sted med det samme og fandt dem på en trappesten.

Nøj, Alfred græd og græd - sådan på den der krampe-tvangs-baglåsagtige måde og med snot i hele hovedet. Han kom bag på min cykel, og så kørte jeg ellers hjem med en sirene bagpå. Nu har han fået plaster og dyne på og ser lidt fjernsyn, så nu er det vist lidt bedre.

4 kommentarer:

Lisa sagde ...

Nåhr, den stakkels knægt! Håber han kommer hurtigt tilbage på hesten igen :)

Thomas sagde ...

Nøj stakkels fyr...

Jeg husker *svagt* at jeg engang skulle til købmanden i Flauneren og hente sukker... da pakken så faldt af min bagagebærer og spredte sig ud over vejen så kunne stakkels lille jeg altså ikke tage mere! Det var lige før Europasøen (altså 200m fra købmanden...) og jeg tror nok at i sidste ende var der en eller anden der forbarmede sig over det vrælende barn og hjalp mig - eller osse kunne nabolaget bare ikke tage mere støj!

Mikkel Gram-Hansen sagde ...

Man skal ikke græde over spildt sukker... men hils cykelmyggen og kør hårdt på med at de andre børn synes ar er seje.

Lisa sagde ...

Nåhr, stakkels Thomas!