lørdag den 18. juli 2009

Vægelsind a la Dybdal Schou

Det er til at blive sindssyg af! Nå, men i første omgang drejer det sig om vores kommende rejse til Asien. Nu nærmer købet af flybilletter sig, og straks går vi i "ej, men SKULLE vi mon hellere vælge en anden rute"-mode. Så nu går vi og pønser på, hvordan man gør det hele mest fordelagtigt, og om vi mon hellere skulle vælge noget andet, og vi får stillet 100 sidste øjebliks-spørgsmål til den stakkels tålmodige rejsebureaudame. Jamen så køb dog bare de billetter, folkens!

Ligeledes hygger vi os med køkkenvalg. Det er åbenbart så svært for os at tage stilling til den rette bordplade, hvorvidt vi skal skifte begge bordplader eller bare en, hvor man kan købe dem i de rigtige mål og ikke mindst prisen, så det trækker noget ud. Det samme gælder greb til skabe og skuffer, hvilket jo ikke burde være verdens mest uoverstigelige projekt.

Et godt råd: To ekstremt vægelsindede personer med total mangel på beslutningsdygtighed bør ikke indgå ægteskab. Det er aaaaaalt for besværligt at bestemme sig for noget som helst!

3 kommentarer:

Jacob sagde ...

Hah, jeg har fundet greb og vi tager bare til Bangkok. Det med bordpladen falder vel på plads i dag, nemlig!

Katrine sagde ...

Sådan! Man skal bare prikke lidt til forholdets bedre halvdel, så ordner det sig straks.

Godt, jeg tager sløv- og vægelsind på min kappe, så.

Mikkel Gram-Hansen sagde ...

Jeg ender altid med at betale dobbelt pris for alle billetter fordi jeg ikke kan bestemme mig alt for lang tid på forhånd.

Come on, man KAN da ikke vide hvad man har lyst til i næste uge vel, og da slet ikke næste måned eller længere frem?

Minder mig om at købe billetter til Macau og Hong Kong mens de stadig er billige ;)