fredag den 20. marts 2009

Jacob er en helt!

Altså, det vidste de fleste nok godt i forvejen. Men han har overgået sig selv i dag.

Ud over at han har passet sin (røv)syge kone i en uge og samtidig har taget sig af børn og bedriften i det hele taget, så pudsede han også lige alle vinduerne i dag.

Hvad hjælper det at have havudsigt, når man dårligt kan se havet? Ikke ret meget, tænkte JakseMaaan, og så gik han ellers i gang.

Tilmed nappede han også lige alle de bittesmå spraymalede pletter af hvid maling på ruderne fra dengang han malede lejligheden. Jeg troede bare, det var støv, og har vist aldrig forsøgt at fjerne det ...

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hahahah, jamen så kan jeg (endnu) bedre forstå din facebook-opfordring om at gemme den del af forårsrengøringen til manden kommer hjem. Jeg håber så bare Mikkel forstår at han ikke kan være dårligere :)

Thomas sagde ...

Det er jo et løbende tema. Først rumraketter, og nu fuldstændig overjordisk hjælpsomhed og arbejdsomhed! Er han i virkeligheden en af dem der aliens?

God bedring Kat :)

Stine sagde ...

Hvor var det nu du fandt ham? Tror du de har flere tilbage? Kan man få en lagt til side?

Thomas sagde ...

Hmm og jo mere jeg tænker over det, jo klarere står det for mig... prøv lige at kig lidt tidligere i bloggen, og se om ikke også det har smittet af på børnene - i varierende grad fra uheldig maskeskævhed til frådende vampyrgebis!