tirsdag den 31. marts 2009

Den lille artige Frederik

Havde vi med hjem fra børnehaven i går. Jeg kom ned for at hente Alfred, og så stod han der med sin bedste ven og trippede og hoppede og havde mindst hundrede gode argumenter for, at Frederik skulle med os hjem. Det endte med, at jeg godt kunne se, at de havde ret i, at det VAR en god ide, så jeg ringede til Frederiks mor og fik lov at låne Frede med hjem.

Jeg havde ikke cykelvognen med, så Frederik endte med at løbe det meste af vejen hjem til os, mens Alfred cyklede, og jeg trak min cykel og forsøgte at følge med. På vejen hjem hentede vi Emil i vuggeren. Han var ovenud lykkelig for at blive hentet af Frederik!

Vel hjemme havde de det superhyggeligt. Bl.a. legede de cowboydere og ville gerne høre noget cowboydermusik, og den slags er jeg jo heldigvis leveringsdygtig i.

Alt i alt en stor succes ... og i dag plagede de sørme igen og mente, at Frederik skulle med os. :D

Ingen kommentarer: