torsdag den 29. januar 2009

Playdate

I dag skal Alfred for første gang have sin bedste ven Frederik med hjem at lege. Frederik har plaget i umindelige tider, men vi har ikke lige fået lavet en aftale med hans mor før nu - men nu skal det så være.

Frederik startede med at erklære, at han også skal sove der ... men det får nok lige lov at vente lidt. De hoppede begge to rundt som små glade hundehvalpe ved tanken om at skulle lege sammen efter børnehave, så det skal nok blive godt.

Jeg tror, vi afsætter Emil til Jacob, så de store drenge på 4 år kan få lov at få lidt fred.

1 kommentar:

Thomas sagde ...

Bringer gode minder frem, om dengang jeg legede med Anders Forup. Jeg kan huske første gang jeg skulle hjem til dem og mor skulle med osv.

Jeg tror vi begge var lige forundrede over det der med at man også kunne mødes UDEN for skole eller fritter og at ens forældre kendte hinanden og sådan noget.