søndag den 18. januar 2009

Damefest

Jeg havde inviteret en dejlig flok damer til fødselsdagsmiddag lørdag aften. Jacob var så sød at tage drengene med ud til Hans og Anne Lise og overnatte, så der var frit spil for damehyggen.

Dagen gik med indkøb, madlavning (jeg besluttede i et svagt øjeblik, at det var en enormt god ide selv at lave pasta til 15 personer ...) og generelle forberedelser. Jacob hjalp heldigvis, inden han tog af sted, og Susanne kom også lige en time før den store åbning og hjalp med at få det sidste på plads.

Det var en superhyggelig aften, og det var skønt at se veninderne uden børn. Altså, det er også skønt at ses med børn, men der er andre muligheder for at spise i fred og ro og rent faktisk tale sammen, når ungerne ikke er der til at stjæle tid og fokus.

Så tak, Damer, fordi I hjalp med at gøre min fødselsdag til sådan en dejlig dag. Og tak for alle de fede gaver!

Jeg glemte desværre at tage billeder ...

2 kommentarer:

Sandra sagde ...

Jeg er stadig smadder træt af at jeg endte med at sidde hjemme og ruge og snotte. din fest lyder sjovere end alt hvad der foregik heroppe.

Kan du måske holde damefest igen næste år?

Lisa sagde ...

Næste gang danser vi på bordene, jeg siger det bare!

Tak for en hyggelig aften :)