tirsdag den 19. maj 2009

Hurra for Jesper!

Og så fik vi jo fejret morfar Jespers 65-års fødselsdag. Det blev til en hel lille ferie på landet - skønt!

Fødselaren hamselv.




Emil gyngede og gyngede ...


Alfred kom for alvor i gang med at spille fodbold. Det skal han nok lære. Og Emil står jo ikke tilbage for nogen!





Stakkels Emil må se at blive noget større, hvis han vil ud at lege.


Tante Sandra var überkreativ til ungernes store fornøjelse






Og så skulle der jo synges og spilles på instrumenter!


Efter indtagelse af rigelige mængder boller og lagkage gik det løs med bueskydningen ...







Og imens sad Damerne og sludrede, og Emil kørte traktor.


Og smukt var der også ...




4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Endnu engang tusind tak for super lækre boller og lagkage. Jeg skal se, om jeg kan gøre dig kunsten efter og lave bolledej i aften til bagning i morgen til næste hold gæster. De skal dog ikke have lagkage men rabarbertærte.

Katrine sagde ...

Åh ja, rabarbertærte er da også noget af det bedste!

Jeg glæder mig til at høre, om bollerne blev gode. I må have en rigtig god fest i morgen.

Thomas sagde ...

Tusind tak for billeder Kat - jeg sad og håååååbede på der ville komme en omgang ligesom fra påske :D Ser som sædvanlig ud som om det var en rigtig god gang Flauner med bueskydning, gynger, fodbold og familie-råhygge...

Mikkel Gram-Hansen sagde ...

Der var Robin Hood i luften, meget fin weekend og tak for billederne.